Tuesday, November 5, 2013

2014 - NEW Alumacraft Escapes

http://www.youtube.com/v/b9jAxgFQViQ?version=3&autohide=1&feature=share&showinfo=1&autohide=1&attribution_tag=Eh2pk_4GYv_8Rf53Wh1e2g&autoplay=1

Igår kom första sändningen av några nya Alumacraftmodeller till Westgear i Halmsad. Kolla in båtarna på deras Hemsida. Verkligen grymma fiskemaskiner!

Min Escape 145 är färdigbyggd och kommer med i nästa leverans från USA... Sedan ska det monteras en Honda BF30 i aktern... Innan jag kan hämta båten ska den även extrautrustas med Splashguards, frontmonterad Minn Kota Powerdrive V2 med I-pilot, trailerbart kapell, säkerhets paket mm. I aktern kommer jag hänga på min Minn Kota Endura 55 bredvid Hondan. Det fina med splashguarden är att det är förberett för aktermonterad elmotor på valfri sida om så önskas... Gissa om jag längtar efter att få hämta den?!



No comments:

Post a Comment